Direct Pojišťovna

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v květnu 2020 uskutečnili první B2B2C online e-konferenci Direct pojišťovny. Připravili jsme animované intro s na míru připraveným hudebním podkresem. Pro trojici moderátorů, kterými byli členové představenstva, jsme vydesignovali virtuální prostředí zasazené do sympatických kulis alpských hor. Naše virtuální studio bylo směsicí skutečných dekorací a 3D generované motion grafiky. Udrželi jsme pozornost všech účastníků a dosáhli vysoké angažovanosti díky dobře strukturovanému scénáři, gamifikaci a zábavnému živému skicování.

Event získal BEA Award, a to první místo v kategorii Digital Transformation.


Direct Pojišťovna

Ve spolupráci s JAD Productions jsme v květnu 2020 uskutečnili první B2B2C online e-konferenci Direct pojišťovny. Připravili jsme animované intro s na míru připraveným hudebním podkresem. Pro trojici moderátorů, kterými byli členové představenstva, jsme vydesignovali virtuální prostředí zasazené do sympatických kulis alpských hor. Naše virtuální studio bylo směsicí skutečných dekorací a 3D generované motion grafiky. Udrželi jsme pozornost všech účastníků a dosáhli vysoké angažovanosti díky dobře strukturovanému scénáři, gamifikaci a zábavnému živému skicování.

Event získal BEA Award, a to první místo v kategorii Digital Transformation.



2020 Coca Cola Conference CZ and SK

Vytvořili jsme vizuální design pro korporátní B2B Coca Cola HoReCa konferenci, a to včetně intra uvádějícího celou show. Motion grafiku a speciální efekty jsme koncipovali s důrazem na signifikantní brand identitu klienta. Akci jsme realizovali ve spolupráci s Cirque Production, kteří zajistili koncept akce a technickou s upervizi.

2020 Coca Cola Conference CZ and SK

Vytvořili jsme vizuální design pro korporátní B2B Coca Cola HoReCa konferenci, a to včetně intra uvádějícího celou show. Motion grafiku a speciální efekty jsme koncipovali s důrazem na signifikantní brand identitu klienta. Akci jsme realizovali ve spolupráci s Cirque Production, kteří zajistili koncept akce a technickou s upervizi.


Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.


Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.



Porsche Taycan Launch

Ve spolupráci s agenturou Renegadz a divadelní company Cirk LaPutyka jsme připravili celovečerní program k příležitosti uvedení prvního elektromobilu Taycan značky Porsche na trhu CEE. Akce se tematicky uskutečnila v netradičním prostoru EGU - HV laboratoři vysokého napětí v Běchovicích. Během programu jsme zkombinovali interior & exterior mapping, podpořili multimediálním obsahem a videomappingem akrobatickou performance a připravili konceptuální light design.

Event získal ocenění České eventové asociace v roce 2020, konkrétně 3. místo v kategorii B2B.


Porsche Taycan Launch

Ve spolupráci s agenturou Renegadz a divadelní company Cirk LaPutyka jsme připravili celovečerní program k příležitosti uvedení prvního elektromobilu Taycan značky Porsche na trhu CEE. Akce se tematicky uskutečnila v netradičním prostoru EGU - HV laboratoři vysokého napětí v Běchovicích. Během programu jsme zkombinovali interior & exterior mapping, podpořili multimediálním obsahem a videomappingem akrobatickou performance a připravili konceptuální light design.

Event získal ocenění České eventové asociace v roce 2020, konkrétně 3. místo v kategorii B2B.



BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.

BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.


IBM Think Digital Summit

V roce 2020 jsme realizovali trojici virtuálních workshopů pro IBM. Cílili jsme především na interaktivitu, ta pomohla udržet maximální pozornost publika. Klíčovou součástí bylo také měnící se prostředí 3D studia pro různé části programu a využití interní platformy ON24 od IBM, ta sloužila jako konferenční live Q&A kanál. Ve virtuálním studiu jsme připravili špičkové technologické zázemí pro online a offline mluvčí. Mezi 30 řečníky byli odborníci a inovátoři z IBM a dalších významných firem. Event byl realizován spolu s Event Aréna.

Více na https://www.ibm.com/cz-cs/events/think-summit/.

IBM Think Digital Summit

V roce 2020 jsme realizovali trojici virtuálních workshopů pro IBM. Cílili jsme především na interaktivitu, ta pomohla udržet maximální pozornost publika. Klíčovou součástí bylo také měnící se prostředí 3D studia pro různé části programu a využití interní platformy ON24 od IBM, ta sloužila jako konferenční live Q&A kanál. Ve virtuálním studiu jsme připravili špičkové technologické zázemí pro online a offline mluvčí. Mezi 30 řečníky byli odborníci a inovátoři z IBM a dalších významných firem. Event byl realizován spolu s Event Aréna.

Více na https://www.ibm.com/cz-cs/events/think-summit/.


Mercedes Launch 2018

Představení nového vozu Mercedes ve Foru Karlín, stage design Martin Hruška.

Mercedes Launch 2018

Představení nového vozu Mercedes ve Foru Karlín, stage design Martin Hruška.


Lego REEMEA konference

V roce 2020 jsme se podíleli na třídenní interní konferenci Lego pro region REEMEA. V celosvětovém měřítku šlo o jednu z prvních akcí, které přešly do online světa. Vlivem pandemie musela značka rychle reagovat a z původně plánovaného F2F setkání přejít plně do online prostředí a zapojit do něj na 200 účastníků z 13 zemí.

Naši Ventuz designéři připravili komplexní prostředí 3D virtuálního studia, které bylo možné integrovat do platformy Microsoft Teams. Výsledkem byl interaktivní a profesionálně upravený stream v TV kvalitě, podpořený nezbytnými zálohami pro stoprocentní stabilitu a zabezpečení přenosu. Pro udržení pozornosti diváků jsme připravili dynamickou grafiku, animace a dokonce zapojili i live DJ. Event realizován spolu s Event Aréna.


Event získal prestižní ocenění BEA World 2020, a to třetí místo v kategorii B2I digitální / hybridní událost.


Lego REEMEA konference

V roce 2020 jsme se podíleli na třídenní interní konferenci Lego pro region REEMEA. V celosvětovém měřítku šlo o jednu z prvních akcí, které přešly do online světa. Vlivem pandemie musela značka rychle reagovat a z původně plánovaného F2F setkání přejít plně do online prostředí a zapojit do něj na 200 účastníků z 13 zemí.

Naši Ventuz designéři připravili komplexní prostředí 3D virtuálního studia, které bylo možné integrovat do platformy Microsoft Teams. Výsledkem byl interaktivní a profesionálně upravený stream v TV kvalitě, podpořený nezbytnými zálohami pro stoprocentní stabilitu a zabezpečení přenosu. Pro udržení pozornosti diváků jsme připravili dynamickou grafiku, animace a dokonce zapojili i live DJ. Event realizován spolu s Event Aréna.


Event získal prestižní ocenění BEA World 2020, a to třetí místo v kategorii B2I digitální / hybridní událost.



Citroën C3 launch

Uvedení na trh nového vozu Citroën C3 s mapping show.

Citroën C3 launch

Uvedení na trh nového vozu Citroën C3 s mapping show.