Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.

Konference Unipetrol

Alternativní paliva, sdílení automobilů nebo autonomní řízení - to jsou některá z témat druhého ročníku konference Reactions Conference pořádané Unipetrolem, která se konala ve fóru Forum Karlín v Praze 11. října.

Konference získala ocenění jako nejlepší B2B event roku 2017.


X - RAY Instalace

Interaktivní rentgen je pohyblivou instalací, kterou je ideální využít při prezentaci nového produktu. Z našich klientů jej využívá například segment automotive - v minulosti značka Volkswagen pro prezentaci nového modelu řady Passat. Grafika na dotykové LED obrazovce kopíruje tvary objektu a dostává se pod jejich povrch jako rentgen. Na obrazovce jsou dynamicky zpracovanou formou prezentované klíčové informace o parametrech vozu a jeho důležitých vlastnostech. Obrazovka umožňuje diváka pouhým dotykem převést k dalším specifikacím produktu. X Ray je skvělým prostředkem v rámci interactive design pro showroomy a veletrhy. Tímto způsobem snadno získáte potřebnou pozornost a odlišíte se od fádních prezentací konkurence.


X - RAY Instalace

Interaktivní rentgen je pohyblivou instalací, kterou je ideální využít při prezentaci nového produktu. Z našich klientů jej využívá například segment automotive - v minulosti značka Volkswagen pro prezentaci nového modelu řady Passat. Grafika na dotykové LED obrazovce kopíruje tvary objektu a dostává se pod jejich povrch jako rentgen. Na obrazovce jsou dynamicky zpracovanou formou prezentované klíčové informace o parametrech vozu a jeho důležitých vlastnostech. Obrazovka umožňuje diváka pouhým dotykem převést k dalším specifikacím produktu. X Ray je skvělým prostředkem v rámci interactive design pro showroomy a veletrhy. Tímto způsobem snadno získáte potřebnou pozornost a odlišíte se od fádních prezentací konkurence.



BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.

BB Centroom

Interaktivní showroom BB Centroom vznikl propojením 3D modelu developerského projektu od Passerinvest Group v Praze a vizuální projekce. Uživatelem vybraná obsahová část je kromě zobrazení na zdi showroomu doplněna světelnou interpretací na modelu projektu.

Projekt se stal v soutěži Fénix Content Marketing vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.