Art Director

Momentálně hledáme člověka, který bude udávat creative & visual směr eventů a tech-art projektů ve virtuální, hybridní i live formě. Ve spolupráci s naším Art Directorem Michalem Toporcerem a dalšími. Mezi hlavní úkoly Art Directora patří:

  • Vytváření creative concepts. V týmu zjišťujeme potřeby klienta a navrhujeme řešení. Tvoje role je přijít s vizuálním konceptem, který převedeš do prezentovatelné podoby. Poté odlaďujete detaily, a po odsouhlasení předáváš dál do týmu specializovaným grafikům.
  • Sledování trendů & mentoring designerů. Chceme být nejlepší v oboru a ty sleduješ trendy (nejen) v oblasti event designu. Pokud to dává smysl, novinky aplikuješ do firemních výstupů tak, abychom neustále zlepšovali jejich kvalitu. A protože stejnou kvalitu chceme i od designerů, jsi pro ně seniorním partnerem v tvorbě. Tak dosahujeme překlopení creative conceptu do života
  • Realizace kreativních konceptů. Občas se stane, že projekt hoří a je potřeba přiložit ruce k dílu ve výrobě grafiky. Takové výzvy přijímáš a bereš je jako součást svojí práce.

Co by měl Art Director splňovat:

  • ENG na komunikativní úrovni. Naši klienti jsou hráči na globálním trhu.
  • Pracovní zkušenost na pozici Art Director, která zahrnuje i video tvorbu. Pracujeme na velkých korporátních projektech, kde vyrábíme grafiku od tvorby konceptu, přes key visual, digitální výstupy ve 2D/3D, motion grafiku, až po vizuál obědového menu eventu. Nad tím vším budeš přemýšlet.
  • Pokročilou znalost Adobe pack, to se odvíjí od role, kterou budeš vykonávat. Nemusíš být přitom expertem v každém z Adobe programů.
  • Týmovost. Práce na projektu není o hierarchii, ale o dobré komunikaci v týmu.

Další důležité informace:

Spolupráce je na full time/ part time, s začátkem co nejdříve. Na skvělého Art Directora si moc rádi počkáme.

Kanceláře máme na Výstavišti v Holešovicích.

Pokud máš o práci zájem, dej vědět Adéle na email: adela.kobernova@xlab.cz, přidej odkaz se svým portfoliem. Ozveme se ti s dalším postupem.


Sales Support & Coordinator

Hledáme člověka, jehož hlavním úkolem bude administrativní a koordinační sales stránka projektu.

Tak, abyste ve spolupráci s Lenkou, Jindřichem nebo Michalem #makeadeal 💰💰💰 s klientem. To zahrnuje:

  • Vytváření nabídek. Kalkulace a nabídku pro menší projekty tě naučíme vytvářet podle jednoduchého vzoru. U větších projektů bude potřeba zkompletovat nabídku v termínu na základě informace od TECH, ART nebo dalších interních specialistů.
  • Tendry. Spolupracuješ na tvorbě podkladů pro tendry. Obchod ti pomůže s nastavením notifikací na probíhající výběrová řízení. Budeš kompletovat příslušné podklady tak, abychom ty nejlepší tendry vyhráli.
  • Podpora Sales schůzek. Pokud bude potřeba, zaskočíš na online nebo offline sales schůzku jako support. Ze schůzky sepíšeš brief a zaktualizuješ naše CRM Pipeline, do kterého taky zakládáš nové kontakty a další klientská data.

Sales Support & Coordinator by měl splňovat:

  • ENG na komunikativní úrovni, protože naši klienti jsou často ze zahraničí.
  • Týmovost a důslednost. Vytváření velkých nabídek nebo účast na tendrech je často záležitost většího týmu, kterého budeš součástí. Tvým úkolem bude mimo jiné kompletace a check všech potřebných kroků, které jsou v nejlepší kvalitě.
  • Detail oriented. Detaily chápeš jako důležitou součást práce. Zaměřuješ se spíš na to, co chybí. Na chyby často poukazuješ.

Další info:

Práce je full time/part time – 0,5 úvazek a více, se začátkem co nejdříve. Na skvělého člověka si moc rádi počkáme.

O finančním ohodnocením se bavíme až v dalším kroku výběrka. Každý kandidát je totiž úplně jiný a proto i k pracovní nabídce přistupujeme zcela individuálně.

Kanceláře máme na Výstavišti v Holešovicích.

Pokud máš o job zájem, dej vědět Adéle na email: adela.kobernova@xlab.cz, přidej svoje CV nebo LinkedIn profil, ozve se ti s dalším postupem.


Project Manager

XLAB je tech-artová agentura. Zajišťujeme komplexní realizaci virtual, hybrid a live shows s důrazem na jejich vizuální stránku a interaktivitu. Zaměřujeme se na velké mezinárodní eventy a dodáváme technologicky složitá řešení pro náročné publikum. Je nás už 40+. Sídlíme v Praze v Holešovicích a New Yorku a pracujeme s důležitými business hráči na globální úrovni jako je Microsoft, Google nebo TIK TOK.


Momentálně hledáme člověka, jehož hlavním úkolem bude vedení a řízení velkých projektů od A do Z, nebo jejich částí, a to včetně:

  • Koordinace interních a externích zdrojů na projektech. Zajištujeme velké mezinárodní zcela virtuální eventy, při kterých je důležité správné použití technologií, špičková grafika a prvky interaktivity; offline akce, u kterých dodáváme celý servis pro klienta včetně zajištění letenek, ubytování, cateringu a show, nebo kombinace obojího. Tak, aby byl spokojený klient a zároveň náš finanční ředitel. V našem portfoliu se také objevují stálé interaktivní instalace a HI-TECH řešení pro oblast filmu.
  • Komunikace s klientem. Koncepty akcí i veškeré změny se pravidelně diskutují s klientem. Na základě jeho briefu předáváš informace do teamu (technická a grafická produkce, art director, případně sales a další.) Zjišťuješ zpětnou vazbu, vyhodnocuješ a předáváš dál.
  • K práci využíváme projektový nástroj Easy Project, balíček Microsoft tools a další. Efektivní hlídání termínů a dodržování důležitých milestones projektu je moc potřeba.
  • Součástí práce je i účast na tvorbě nabídek a přípravě výběrových řízení společně s naším sales týmem.
  • Přestože nemíváme primárně víkendové akce, někdy se to neobejde bez pracovního víkendu. Z naší statistiky je to cca každý desátý projekt.

Project Manager by měl splňovat:

  • ENG na komunikační úrovni je MUST HAVE. Klienti jsou převážně ze zahraničí.
  • Pracovní zkušenost z oblasti event businessu nebo projektového managementu.
  • Týmovost je nezbytná hodnota pro projekťáka a zároveň hodnotou vycházející z DNA společnosti.
  • Výborné prezentační a komunikační schopnosti. Před klientem budeš obhajovat navrhovaný koncept akce, potřebný budget a také řešit různé změny projektu.
  • Používání projektových toolů. Zadávání dat a hlídání termínů pomocí nástrojů chápeš jako výhodu, která ti ve výsledku usnadňuje práci.

Další důležité informace:

Práce je full time, se začátkem co nejdříve. Na skvělého projekťáka si moc rádi počkáme.

O finančním ohodnocením se rádi bavíme až v dalším kroku výběrka. Každý kandidát je totiž úplně jiný a proto i k pracovní nabídce přistupujeme zcela individuálně.

Kanceláře máme na Výstavišti v Holešovicích.

Pokud máš o job zájem, dej vědět Adéle na email: adela.zahorkova@xlab.cz, přidej svoje CV nebo LinkedIn profil, ozve se ti s dalším postupem.