Mezinárodní konference UNICEF

Videomapping v NYC k 30. výročí Úmluvy o právech dítěte. 

Více zde.

Mezinárodní konference UNICEF

Videomapping v NYC k 30. výročí Úmluvy o právech dítěte. 

Více zde.


GLOBSEC

Strategická konference, která patří vedle meetingů v Davosu a Mnichově k nejvýznamnějším bezpečnostním konferencím na světě. Hlavním tématem bylo mapování bezpečnostních trendů a posilování transatlantické spolupráce. Zajistili jsme komplexní řešení konceptu virtuální komunikace a připravili podmínky pro bezchybný live stream a pokročilý design 3D virtuálního studia zasazeného do brand identity. Smazali jsme rozdíl mezi fyzickou přítomností na místě a vzdáleným připojením - diváci byli v sále i online, stejně tak speakeři. Akce se uskutečnila ve spolupráci s Pozitiv, s.r.o. a event platformou Happenee.

Akce získala 1. cenu v kategorii B2B České eventové asociace 2021 a rovněž GRAND PRIX 2021.


GLOBSEC

Strategická konference, která patří vedle meetingů v Davosu a Mnichově k nejvýznamnějším bezpečnostním konferencím na světě. Hlavním tématem bylo mapování bezpečnostních trendů a posilování transatlantické spolupráce. Zajistili jsme komplexní řešení konceptu virtuální komunikace a připravili podmínky pro bezchybný live stream a pokročilý design 3D virtuálního studia zasazeného do brand identity. Smazali jsme rozdíl mezi fyzickou přítomností na místě a vzdáleným připojením - diváci byli v sále i online, stejně tak speakeři. Akce se uskutečnila ve spolupráci s Pozitiv, s.r.o. a event platformou Happenee.

Akce získala 1. cenu v kategorii B2B České eventové asociace 2021 a rovněž GRAND PRIX 2021.



Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.


Microsoft Growth Week konference

Globální konference společnosti Microsoft propojila týmy USA, Evropy a Asie. Díky využití holografického přenosu se mohli účastníci z různých kontinentů ocitnout vedle sebe. Event byl vysílán do 15 zemí světa v 10 různých časových pásmech od USA po Indii. Vznikly 2 varianty konference pro 2 oblasti - Pacifik/ Střední Východ a Evropa/ Amerika. Jednotlivé sessions pak běžely nonstop. Některé sessions byly zdvojené, což umožnilo účastníkům komfortní účast vzhledem k jejich časovému pásmu. Všichni účastníci konference obdrželi digitální "goodie bag". Součástí konference byly nejrůznější gamifikace v brandu klienta. Event byl realizován spolu s Happenee a Extroverts.


Event získal 3. místo v ČEA awards 2021 v sekci B2E.



Hybridní NN konference

V květnu 2021 jsme uspořádali hybridní konferenci s high quality streamem pro 500 lidí týmu NN na 15 různých místech napříč celou ČR. Event byl určený pro prezentaci obsahu vedením, součástí bylo i slavnostní předávání cen. Vytvořili jsme poutavý obsah s pokročilými 3D grafickým řešením pro živé vysílání, a to včetně změn prostředí studia pro každé téma události. V rámci hybridního modelu jsme kombinovali předem nahrané a živé relace. Event jsme uskutečnili ve spolupráci s týmem Happenee.

Hybridní NN konference

V květnu 2021 jsme uspořádali hybridní konferenci s high quality streamem pro 500 lidí týmu NN na 15 různých místech napříč celou ČR. Event byl určený pro prezentaci obsahu vedením, součástí bylo i slavnostní předávání cen. Vytvořili jsme poutavý obsah s pokročilými 3D grafickým řešením pro živé vysílání, a to včetně změn prostředí studia pro každé téma události. V rámci hybridního modelu jsme kombinovali předem nahrané a živé relace. Event jsme uskutečnili ve spolupráci s týmem Happenee.


III. Konzerty Leos Mareš

Pro sérii tří vyprodaných koncertů Leoše Mareše v pražské O2 areně v roce 2019 jsme ve spolupráci se stage designérem Martinem Hruškou připravili výpravnou vizuální show na světové úrovni. Diváci si užili během jeho vystoupení špičkové videoprojekce a light show. Poprvé jsme zde představili naši unikátní, 18 m vysokou, laserovou harfu.

Stage design a show direction Martin Hruška.

III. Konzerty Leos Mareš

Pro sérii tří vyprodaných koncertů Leoše Mareše v pražské O2 areně v roce 2019 jsme ve spolupráci se stage designérem Martinem Hruškou připravili výpravnou vizuální show na světové úrovni. Diváci si užili během jeho vystoupení špičkové videoprojekce a light show. Poprvé jsme zde představili naši unikátní, 18 m vysokou, laserovou harfu.

Stage design a show direction Martin Hruška.


Videomapping u příležitosti výročí Slovenského národního povstaní

Venkovní videomappingová show u příležitosti výročí Slovenského národního povstání.

Videomapping u příležitosti výročí Slovenského národního povstaní

Venkovní videomappingová show u příležitosti výročí Slovenského národního povstání.


Elite Model Look ČR

Už od roku 2015 spolupracujeme s produkcí českého týmu soutěže Elite Model Look. Jde o nejprestižnější a největší modelingovou soutěž na světě. Během udílení cen a fashion show zajišťujeme unikátní obsah videomappingu, abychom umocnili jednotlivé momenty galavečera. Také v roce 2021 jsme spolupracovali na slavnostním finále ve Španělském sále Pražského Hradu.

Elite Model Look ČR

Už od roku 2015 spolupracujeme s produkcí českého týmu soutěže Elite Model Look. Jde o nejprestižnější a největší modelingovou soutěž na světě. Během udílení cen a fashion show zajišťujeme unikátní obsah videomappingu, abychom umocnili jednotlivé momenty galavečera. Také v roce 2021 jsme spolupracovali na slavnostním finále ve Španělském sále Pražského Hradu.


EUROSAI 2021

53. zasedání EUROSAI ( Evropská organizace nejvyšších kontrolních institucí ) bylo z důvodu Covid - 19 pandemie řešeno formou virtuální konference. Zasedání se všemi přítomnými členy správní rady byla streamováno do 67 zemí v 5 jazycích. V prostorách XLABu jsme zajistili simultánní překlad pro všechny jazyky.



EUROSAI 2021

53. zasedání EUROSAI ( Evropská organizace nejvyšších kontrolních institucí ) bylo z důvodu Covid - 19 pandemie řešeno formou virtuální konference. Zasedání se všemi přítomnými členy správní rady byla streamováno do 67 zemí v 5 jazycích. V prostorách XLABu jsme zajistili simultánní překlad pro všechny jazyky.




Mercury Filmworks re-brand event

1 h dlouhý stream akce s proměnou značky Mercury Filmworks, který se konal v unreal 3D studiu. Nové logo bylo odhaleno v polovině akce - účastníci se poté dozvěděli, že logem je samotná scéna. Během streamu bylo rozhodnuto a vyhlášeno interní finále soutěže o design - účastníci mohli hlasovat pro svůj oblíbený návrh pomocí sli.do - přičemž vítězná práce byla poté představena ve streamu.

Mercury Filmworks re-brand event

1 h dlouhý stream akce s proměnou značky Mercury Filmworks, který se konal v unreal 3D studiu. Nové logo bylo odhaleno v polovině akce - účastníci se poté dozvěděli, že logem je samotná scéna. Během streamu bylo rozhodnuto a vyhlášeno interní finále soutěže o design - účastníci mohli hlasovat pro svůj oblíbený návrh pomocí sli.do - přičemž vítězná práce byla poté představena ve streamu.


Axis: série virtuálních konferencí

Pro AXIS jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, se zaměřením na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujícch výrazně engagement.

Po otevření vstupní haly 3D centrály společnosti Axis navržené tak, aby vypadala podobně jako jejich nová budova, kterou většina zaměstnanců kvůli omezením kvůli Covid-19 ještě neviděla, si účastník mohl vybrat z: Sledování a hlasování pro regionální krátké filmy v kině, vstoupit do diskusních místností, vyzkoušet speed dating, zahrát si Pacmana, zanechat příspěvek ostatním na fotostěně atd.

Inspire, Live, Talk: Všechny tři následné virtuální eventy byly externí prodejní akce. Pomocí virtuální lobby Axis se účastníci mohli zapojit do nabízených aktivit, sledovat hlavní konferenční stream, ale také se spojit s profesionály Axis (obchodní zástupci) v osobním hovoru nebo navštívit akci jednoho ze sponzorů Axis (Inspire) stánky.


Axis: série virtuálních konferencí

Pro AXIS jsme realizovali sérii virtuálních eventů. Vůbec první virtuální akce Axis Kick off Meeting se konala pro 5 regionů, se zaměřením na zapojení zaměstnanců a zábavu. Hlavní náplní eventu byly rozhovory pořádané z greenscreenů přímo v kancelářích Axis v 6 různých zemích/lokacích s desítkami připojených účastníků online. Pro online účastníky byly připravené různé gamifikace a velký počet interaktivních funkcí zvyšujícch výrazně engagement.

Po otevření vstupní haly 3D centrály společnosti Axis navržené tak, aby vypadala podobně jako jejich nová budova, kterou většina zaměstnanců kvůli omezením kvůli Covid-19 ještě neviděla, si účastník mohl vybrat z: Sledování a hlasování pro regionální krátké filmy v kině, vstoupit do diskusních místností, vyzkoušet speed dating, zahrát si Pacmana, zanechat příspěvek ostatním na fotostěně atd.

Inspire, Live, Talk: Všechny tři následné virtuální eventy byly externí prodejní akce. Pomocí virtuální lobby Axis se účastníci mohli zapojit do nabízených aktivit, sledovat hlavní konferenční stream, ale také se spojit s profesionály Axis (obchodní zástupci) v osobním hovoru nebo navštívit akci jednoho ze sponzorů Axis (Inspire) stánky.